Khamis, 19 Mei 2016

Interview Ipg Part 1 ♥

3 Mei 2016 merupakan tarikh semakan interview ipg . Pehhh skema ayat . and tarikh tu jugak merupakan hari first aku final exam . Habis je exam aku terus check dapat ke tak . korang rasa ? Alhamdulillah dapat . Bidang Pendidikan Khas . Interview tu dkt ipg batu rakit . Tarikh interview tu 9 mei . And masa tu aku tengah exam lagi . Last exam aku 10 mei . Pehhh serious rasa nak nangis sebab dekat surat tawaran tu dia tulis KEPUTUSAN ADALAH MUKTAMAD . ANDA TIDAK BOLEH MENUKAR TARIKH DAN TEMPAT . Hermm berderai berkeping keping haaa hati ni . Setahun kot aku tunggu nak apply ipg ni .


     Aku pun apa lagi . Aku call parents aku . Aku cite la sume ni . Then aku cakap ' Tak kira boleh ke tak boleh ke , kakak nak pergi jugak ' hahaha teruk betol perangai anak ibu abah ni kan . time tu aku dah x boleh nak focus sangat dah study duk pk pasal masalah ni . Then aku beranikan diri call office ipg . Aku cakap nak tukar tarikh n bg reason bla bla bla . Alhamdulillah dia bagi . Tapi 11 mei . Tu hari last dkt ipg batu rakit . Aku pun apa lagi 10 mei lpas habis exam terus naik flight balik ganu .


     Pastu flight aku delay kahkah sadis weyy . Airport subang time tu hujan lebat dengan petirnyaa . Dengar cite kl hujan banjir kilat masa tu . Nasib baik aku bertolak awal . Kalau tak sekali dengan aku2 duk atas bumbung kete heee. Dah delay malam jugak la aku sampai . Memang x prepare langsung utk iv tu . Mana sempat wey . Dengan busy duk study nak exam lagi .


     Macam mana aku interview ? Okayy sambung next entri . Sebab dah panjang sangat aku cite ni huhuhu tak berkaitan lak tu ><


- kiki - // -xoxo-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan