Khamis, 19 Mei 2016

Thinking skills project

Assalamualaikum gais

     Arini nak story pasal projek thinking skills . Subject fav tu weyy hahahaa tiap kali class aku sentap . Dari awal sem sampai akhir sem jantung aku asyik nk tercabut je bila lam class tu hahha tak tau la apa masalah . Tapi normal lah ni kan first subject skills yang aku amik . Macam kejutan gituuu . Lam class fully speak in arabic . Disebabkan aku tak paham ape yg ustazah cakap . Rasa macam "weyyy dia nak apa" "weyy ape maksud ni " "weyy ape dia membebel ni " "weyy weyyy weyyy" stress gak la belajar benda alah ni . Tapi ni kan satu permulaan . Kita watlex duluuu . 


      lam class ni ada 9 org je students . Sikit enn sebab tulah aku takut . Sebab bila dia tanya , memang konpemmmm semua kena hahaha cuak wehh nak2 lg bila dia angkat tangan . Padahal dia angkat tangan tu mmg style dia . Automatic la kan bila nak mengajar mcm kita buat presentation . Tangan x leh duk diam . Walaupun aku tahu tu mmg style dia , aku tetap cuak + takut + berdebar bila dia buat camtu hahaha sbb kadang2 dia ni suka tuju2 gak . 


      Kitorang semua aku , indah , nad , bell , niko ، gen , ayie , adil , cah kena buat project pasal kurangnya penyertaan pelajar cfs dlm mnyertai sukan . Cmtulah lebih kurang tajuknya . Malas la nak cerita pasal ni lebih2 . Aku kurang amik port psl project ni sbb aku x suka nak cooperate ngn dorang . nak2 lg lelaki . Erm nyampah wehh . Classmates pun mmg x rpat sngat time tu . aku lak masuk ward  seminggu sebelum present project tu dekat dewan . huhh sungguh aku x sukaa 



Btw dlm pic ni niko x de sbb dia ada pertandingan memanah x silap . Papepun Alhamdulillah project kitorang berjaya 😎

P/s : kalau ada sesapa yg berkaitan terbaca entri ni , aku mintak maaf . mmg ikhlas dari hati hahhaha

aku masuk ward ? Kenapa ? Please wait for next entry ;) 


-kiki- // -xoxo-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan